Rakastan kumppareita.Oikeasti.Voisin käyttää joka päivä niitä.Ne on mukavat jalassa,ne ei kastu ja ne nayttääkin hyvältä(ainakin mun mielestä).Nyt on ihana kun tulee kevät ja voi käyttää kumppareita koko ajan kun on kumpparikelit!

Kummpareista nyt viis,tein eilen voi-ja juustosarvia.Ajattelin laittaa parin päivän sisäänkaverin ottamia ihan sairaan kivoja  kuvia niistä ruoista.En laita cvaan niitä siksi,että kaikki voi kuolata niitä ja katsoa tuliko onnistuneita,mutta myös siksi ,että on todistusaineistoa,että oikeasti teen niitä jokapäivä enkä vaan huijaa.Tänään on vuorossa kookoslettuja!4 reseptiä tehty,56 jäljellä.

Tajusin eilen ,että miten onnekas mä oikesti olen.Mulla on ihana perhe,ihania ystäviä ja kaikki muut tärkeät asiat elämässä kohdallaan.Tietenkin kaikilla on joitain ongelmia,pienempiä tai suurempia,mutta yleiseti ottaen mulla on kaikki asiat hyvin verrattuna minun ikäisiin nuoriin kehitysmaissa.Suurimmalla osalla meistä Suomessa asuvilla on asiat oikeasti hyvin,meidän ei esimerkiksi tarvitse tehdä kaksitoista tuntista työpäivää 80 sentin PÄIVÄpalkalla 7-vuotiaasta lähtien.Silti me kuitenkin valitetaan,että on liian vähän sitä ja tätä.Enkä halua kuulostaa mitenkään tekopyhältä,myönnän ,että itsekin usein valitan turhanpäiväisistä asiosta kuten ,että on kylmä,muuta päätin pääsiäisenä,että yritän olla valittamatta turhista aisoista,sillä joillakin on aisat OIKEASTI huonosti.Titenkin on han Suomessakin huono-osaisia ja sellaisa ihmisiä joilla on oikesti ollut vaikesta ,mutta meillä joilla asiat on oikeasti hyvin niin meidän ei tarvitsisi valittaa.Meillä on perhe,ystäviä,katto pään päällä ja talouskin on kohdallaan.Joillain ei ole mitään.Tulipas tästä nyt hirmu paasaus.

Se mitä mun piti alunperin sanoa oli,että mulla on oikesti ihania ystäviä,enkä tajua miten pärjään ensi vuonna kun kaikki muuttavat eri kaupunkeihin opiskeluiden takia.Ja mä saan olla tosi kiitollinen siitäkin,että mulla on melko laaja,välittävä ja hyväksyvä ystävä piiri.Sellasiakin ystäviä keitä näen vaan ,vaikka kerran viikossa,mutta silti tuntuu kun olisi nähnyt vasta ja synkaaa heti.Yritän siis sanoa et jätkät hei,mä diggaan teitä!

Niin sitä piti vielä sanoa,että laitoin eilen nuo yliopistohaut ja sain nyt jonkinlaisen mielen rauhan kun laitoin ne vihdoin.Nyt vain pääsykoekirjaa(kirjoja) lukemaan."Takaportteja" ei kyllä nyt hirveämmin ole mutta ei se mitään.Olisin halunnut hakea myös ihan amiskan kondiittorilinjalle varuilta ,mutta sitä ei enää voi tässä haussa tehdä.No,toivotaan,että joku yliopisto mut ottaisi ja pääsisin sisään.