Tänään oli vuorossa spelttisämpylöitä.Hyviä oli.Tänään oli kiva kun sain löydettyä ylppärimekon.Vaikka se nyt ei ole vihreä niin kuin kaavailin,mutta kun koko kaupungista ei löytynyt niin ei voi mitään.Mutta tuosta mekosta kyllä tykkään.Se on rento,mutta samalla juhlavakin ja se tuntuu ihan mun mekolta.Tänään oli muutenkin hyvä päivä,koska lääkäri antoi mulle troppeja allergiaan.Tykkään.Olin muutenkin ihan superahkera kun luin pääsy kokeisiin ja tein alustavan lukusuunnitelman(vieläpä sellaisen joka olisi kerrankin mahdollista toteuttaa).J olen ylpeä kun en ole ottanut ihan kamalia paineita pääsykokeista vaan olen ihan reippailla mielin,vaikka olen tietenkin realistinen ,enkä kuvittele että pääsisin sisään simsalabim.

Niin sitä piti sanoa,että mua pelottaa tosi paljon se veren luovutus.Ei muuten ,mutta se neula kun se on niin iso.No,keräilen rohkeutta tässä vielä,mutta nyt tutimaan.